Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jan Marian Trawka
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:46, 03 Lut 2011 Temat postu: Yellow Skull System |
|
|
Jak działają Yellow Skulle?
Jeżeli inny gracz jako pierwszy cię zaatakuje, zobaczysz nad jego głową Yellow Skull - bez znaczenia, czy ty masz red skulla, white skulla, czy żadnego.
Jaki to ma sens?
Aby można było pozbyć się denerwujących "low lvl", które atakują cię z podniecenia twoim RSem
Zapraszam do głosowania i dyskusji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ratixen
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:38, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja uważam iż PvP powinno być od 100 poziomu chociaż, by gracze nie atakowali wyższych poziomów, gdy ma red skulla, white skulla lub inne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Veebis
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków/Raciborowice
|
Wysłany: Pią 12:48, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja myślę że to bedzie protection system , jak na "lovwarze" by nie bili lov , lub lov nie bilo dużych poziomow polega ono na tym:
10-40
41-70
71-120
itp. - żeby duże level'e nie nabijalo fragow niepotrzebnie. Pozdrowienia Veebis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mr Jakub
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ryki
|
Wysłany: Pią 19:25, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jakiś sens w tym jest. YSS by się przydał co do systemu, który podał kolega wyżej to nie ma sensu bo nawet jak by ktoś chciał się kogoś pozbyć to nie ma jak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ratixen
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:17, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Veebis napisał: |
ja myślę że to bedzie protection system , jak na "lovwarze" by nie bili lov , lub lov nie bilo dużych poziomow polega ono na tym:
10-40
41-70
71-120
itp. - żeby duże level'e nie nabijalo fragow niepotrzebnie. Pozdrowienia Veebis |
Też tak myślę, że coś takiego powinno powstać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Catixus
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 0:21, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Veebis napisał: |
ja myślę że to bedzie protection system , jak na "lovwarze" by nie bili lov , lub lov nie bilo dużych poziomow polega ono na tym:
10-40
41-70
71-120
itp. - żeby duże level'e nie nabijalo fragow niepotrzebnie. Pozdrowienia Veebis |
Prawda, tak powinno być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|